מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

עריכת צוואה – איך עושים זאת נכון?

על אף החרדה והחשש שמגיעים כאשר אתם מגיעים למחוזות כאלו במחשבותיכם, חשוב לזכור כי מוות הוא חלק בלתי נפרד מהחיים ועל כן, זוהי דרכו הבלתי נמנעת של הטבע. לכן, מוטב שלפחות תהיו ערוכים לקראת הבלתי נמנע וזאת כדי להשאיר לצאצאיכם ואהוביכם עולם טוב יותר וחיים טובים יותר. לשם כך, נהוג לבצע עריכת צוואה בגילאים מבוגרים במידה וקיים רכוש או נכס מסוים שניתן להוריש, על מנת לוודא כי רצונכם האחרון יקויים במלוא ההוראות אשר אתם מציינים בעת כתיבת הצוואה שלכם. עם זאת, חשוב לציין שעל מנת לוודא כי הכל עובר כהלכה, יש לערוך כתב צוואה כהלכה.

מהם הדגשים החשובים שעליכם לשים לפני עריכת צוואה?

 כאשר אנו מדברים על עריכת צוואה, חשוב לציין כי על כתב הצוואה להיות תקין ומנוסח כהלכה, זאת מאחר ורק כתבי צוואה שמוכרים על ידי בית המשפט כבעלי תוקף משפטי נחשבים לחוקיים ועל כן, במידה ואתם מעוניינים לוודא כי רצונכם האחרון מתקיים במלוא הוראותיו, עליכם לוודא כי כתב הצוואה אכן חוקי. עם זאת, חשוב לציין שקיימים מקרים בהם כתב הצוואה אינו נחשב לתקין במלואו ובמקרים כאלו, אחד היורשים החוקיים יכול לערער על הכתוב או אף גם לנסות לפסול את הצוואה. לכן, טרם עריכת הצוואה חשוב מאוד לשים לב כי אופן חלוקת הרכוש יהיה שווה והגון בין כל הצדדים או לפחות הגיוני ככל הניתן, זאת כדי למנוע מצבים של תסכול וסכסוכים במשפחה לאחר העיזבון שלכם.

מדוע כדאי בעצם לערוך צוואה?

 עריכת צוואות אינה עניין של מה בכך וזאת משלל סיבות אשר הופכות את עניין הצוואה לנושא חשוב ואף מחייב. תחילה, חשוב לציין כי כתב צוואה הוא המסמך המשפטי היחידי אשר יש ביכולתו לקבוע מה ייעשה ברכוש שלכם לאחר שתעזבו את העולם באופן חד וחלק. למעשה, במידה ואתם רוצים לדאוג לאהובים עליכם ולוודא כי השארתם להם את האפשרות לרווחה כלכלית מסוימת במידה ואתם מחזיקים נכסים שכן, הדרך היחידה לוודא זאת ואף גם לוודא כי הרכוש שלכם מנוהל בדיוק כפי שרציתם היא על ידי עריכת צוואה.  על כן, עליכם לזכור כי במקרים בהם אין כתב צוואה מפורט ועדכני טרם לכתו של אדם אשר מחזיק בממון, רכושו ילך למשפחתו מקרבה ראשונה אלא אם יוחלט אחרת בבית הדין.  כמו כן, חשוב לציין שבמקרים בהם כתב הצוואה נראה לאחד היורשים כלא הוגן או לא צודק, אותו הצד זכאי לחלוטין לערוך התנגדות לצוואה, דבר שתרצו למנוע בכל מחיר מאחר והדבר יכול להוביל לסכסוכים במשפחה.

איך לבחור עורך דין טוב לענייני צוואה?

הבחירה בעורך דין איכותי אשר יסייע לכם וייעץ לכם משפטית בצורה הולמת אינה עניין פשוט ועל כן, מוטב שתשימו לב למספר דגשים חשובים טרם ביצוע הבחירה. יחד עם זאת, חשוב לציין כי עורך דין מקצועי יהיה עורך דין אשר הוא ומשרדו מחזיקים בניסיון רב ומעמיק באופן בלעדי בתחום ענייני הירושה, זאת מאחר ועורך דין אשר מתמחה בתחום בלעדי במרבית המקרים יעבוד טוב יותר מעורך דין כללי העוסק במספר תחומים במקביל.

לסיכום

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לעורך דין ירושה איכותי אשר יוכל לסייע לכם לבצע עריכת צוואה כהלכה הוא עורך דין אביחי דמארי, אשר עושה כמיטב יכולתו להעניק ללקוחותיו שירות אמין, זמין ומקצועי מכל הלב מזה שנים. על כן, אנו ממליצים לכם בחום לפנות בהקדם אל עורך דין אביחי דמארי במידה ואתם זקוקים לשירותיו של עורך דין ירושה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x